dimecres, 13 de juliol del 2011

El primer (i esperem que no l'últim)

Hola a tots,

Aquest és el primer post d'aquest bloc i, òbviament, espero que no sigui l'últim. I espero que no sigui l'últim malgrat no seria el primer cop que em passa. Però aquesta vegada intentaré fer-ho més seriosament, sense presses i quan em vingui de gust, però de tant en tant segur que sí.

Com a missatge de presentació, dir-vos que en el bloc intentaré parlar de tot allò que em genera interès, que és bàsicament allò que m'envolta i que fa referència a les persones: política, economia, societat, etc.

El nom del bloc no vol ser un missatge violent. Senzillament és tal i com m'ho plantejo, un lloc des d'on "disparar" trets a tort i a dret segons em convingui.


Espero que us agradi... i sinó, com a mínim em servirà de teràpia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada